Karnawałowa kreacja czyli jak uszyć spódniczkę z tego co pod ręką

Uwielbiam takie wyzwania sprowokowane potrzebą chwili i chęcią sprostania zadaniu !
Szykowała się urodzinowa impreza mojej przyjaciółki,  więc dlaczego by nie zrobić czegoś ekstra na tę okazję, pomyślałam...posiadanie córki wywołuje w kobiecie pokłady nieopisanej kreatywności...przynajmniej ja tak mam. Kiedy urodził się mój syn, strasznie ubolewałam nad kolorystyką ubranek dla chłopców. Robiłam co mogłam żeby nie był szarobury ! Na ile było to możliwe to tak nie był. Po dziesięciu latach mam córeczkę i najchętniej wykupiłabym wszystkie ciuszki z działu dla dziewczynek bo każdy z nich jest na swój sposób piękny, że o kolorach tym razem nie wspomnę! Jako, że nie mam środków na to aby ulec takiemu szaleństwu, postanowiłam, że będę robić coś z niczego !

Jakiś czas temu kupiłam sztywny tiul w dwóch kolorach różowym i szarym, leżał i czekał na swój dzień...dawno a nawet bardzo dawno temu kupiłam w second handzie dwie zasłonki ikeowskie w piękne różowe kwiaty ! Był czas, że wisiały one w oknie ale te dwa wąskie paski ginęły na jego dużej płaszczyźnie i nie dawały oczekiwanego efektu. O spódniczce rozmyślałam już jakiś czas...tworzyłam w głowie plan, układałam kolejne warstwy i oto co powstało !

Spódniczkę szyłam oczywiście na ostatnią chwilę więc nie przemyślałam, że fajnie było by doszyć gdzie nie gdzie jeszcze jakąś koroneczkę ale zrobię to bo Tosia była zachwycona końcowym efektem! Moja mała księżniczka dumnie kroczyła w swojej karnawałowej kreacji zawadiacko potrząsając falbanami hihihi

    Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Potrzeba chwili matka wynalazków ....
    Cudna kiecka i jaka dumna z niej mloda dama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny strój! No ja też mam dwie męskie kochane sztuki, więc nie zaszaleję ze spódniczką... ;) Ale może jakaś kuzynka kiedyś urodzi dziewczynkę ;))) To ciocia będzie działać :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maleńka kroczy dumnie w tak pięknej spódniczce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia robią wrażenie. Prowadzę agregator blogów: http://blogi-o-projektowaniu.blogspot.com/ i dodaję to urocze miejsce do bazy linków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna spódniczka. A ile córa ma lat?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy