Ścienne naklejki - kierunek TkMaxx, gwarancja niskiej ceny

Oj, tak tak...wysoka jakość-dobra cena !!! Wielokrotnie już tego doświadczyłam...a przy tym design na wysokim poziomie. Mam problem z zagospodarowaniem ścian dlatego bardzo ostrożnie się z nimi obchodzę...Literki - naklejki o których chcę napisać są na tyle dyskretne, że nawet źle umiejscowione, nie przeszkadzają.


To fragment kącika Tosiowego znajdujący się w pokoju dziennym. Ma on swój styl, swój klimat a wszelkiego rodzaju dziecinne dodatki mogłyby zmienić szybko jego charakter. Jednak z literkami z TkMaxx to mu nie grozi...


Dwa arkusze z dużymi literkami i cztery z małymi...w różnych kolorach i z różnymi słodkimi wzorkami ! I są jeszcze przecinki, kropeczki, znak zapytania i wykrzyknik. Są śliczne !!!! A cena śmieszna, nie przekraczająca 20zł !

Literek nie widać z daleka, zaskakują swoją urodą kiedy podejdziemy do ściany hihihi. Jeszcze jedna ważna rzecz, można je odkleić i nie zerwiemy wraz z literką połowy ściany ;-)
Jak dobrze, że w moim mieście jest TkMaxx
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. A ja mam daleko i tylko sobie wzdycham ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna półeczka i ramka!A widzisz, literki w tym sklepie jakoś umknęły mojej uwadze. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczas urządzania pokoju mojego synka bardzo długi zastanawiałam się nad tym, w jaki sposób przyozdobić ściany. Choć początkowo rozważałam naklejki, to jednak ostatecznie bardziej przemówiło do mnie artystyczne malarstwo ścienne. Udało mi się bowiem znaleźć firmę tworzoną przez plastyków, którzy malują na ścianach dosłownie wszystko. Takie realistyczne obrazy sprawiają, że dane wnętrze od razu nabiera niesamowitego klimatu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy