Wiosna w drobiazgach !

Oj tak, tak, drobiazgi to ważna rzecz, nadają klimat i wprowadzają cudowną atmosferę..szczególnie takie, kolorystycznie pobudzające do życia.


Turkusowa serwetka w różowe różyczki tworzące pawie oka, nie mogłam oderwać od niej oczu...uwielbiam znajdować takie perełki zupełnie przypadkowo i tak było i tym razem!!!! Paczka tych serwetek leżała przygnieciona bardzo różnym towarem w wyprzedażowym koszu jednego z supermarketów. Cena ? Niewyobrażalnie niska bo około 2zl. Reszta dekoracji to napis DREAM wyszperany w sklepie Kik za jedyne 4zł oraz kamionkowy ptaszek. Ja nigdy nie nastawiam się na zakupy, nauczyłam się tego i wiem, że kiedy przypadkowo znajdę coś wpasowującego się idealnie w moje gusta ( myślę tutaj również o cenie) to nie odmawiam sobie tej przyjemności kupowania...
Pozdrawiam Was wiosennie i kolorowo
Ewa

Komentarze

  1. Ładne zdobycze ci się trafiły!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, ja chyba też muszę się nauczyć nienastawiania się...ostatnio 2 razy się nastawiłam i dwa razy nic z tego nie wyszło..;/
    Kamionkowy ptaszek, jak dla mnie najwspanialszy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy