Lidl i kwiaty za bezcen !!!

Jak zwykle czegoś mi jeszcze zabrakło i trafiłam do Lidla w niedzielne przedpołudnie. I oczom moim nie mogłam uwierzyć !!!! Bukiety kwiatów, drobnych goździków i cudnych tulipanów były w promocji za całe 1,99 !!!

Nie mogłam się zdecydować które z nich chcę ponieważ było tyle kolorów i tyle możliwości, że najzwyczajniej w świecie straciłam głowę. Szybko jednak jak na mnie się ocknęłam i wybrałam drobne goździki w kolorze delikatnego różu.

Powód oszołomienia był prosty, cena, która zwykle dotyczy jednej gałązki bądź jednego tulipana a tym razem chodziło o cały bukiet. W większości były to jeszcze nie rozwinięte pączuszki ale już dzisiaj zaczynają otwierać się na świat i znając ten rodzaj kwiatka, będą cieszyły moje oko najprawdopodobniej przez cały tydzień.

Oj jak ja lubię takie promocje !!!! Tym bardziej, że w innym sklepie taki bukiecik kosztował 15zł :-))
Pozdrawiam poniedziałkowo, 
Ewa 



Komentarze

  1. dawno nie byłam w tym sklepie:))) Moze i ja jeszcze zalapie sie na takie kwiatuszki:)pOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow niezła cena :) Wygladaja na kilka razy drozsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena rewelacyjna. Sama często kupuję te goździki, bo potrafią stać w wazonie ponad tydzień.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Najwyraźniej sama muszę szukać takich okazji, bo aż żal je przegapić! Odwykłam już od kupowania roślin regularnymi metodami, ponieważ od pewnego czasu zamawiam zarówno prawdziwe, jak i sztuczne kwiaty w hurcie przez Internet (taka praca :)). Trzeba będzie porozglądać się w normalnych sklepach, bo przecież i tak robię zakupy spożywcze, to może i kwiaty uda się kupić! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy