Piętrowa paterka

Od długiego czasu za mną chodziła...z początku powodem była swego rodzaju moda na jej posiadanie ;-)) z czasem to praktyczność wzięła jednak górę. Dwa poziomy to oszczędność na powierzchni stołu, który jest duży ale jednak nie aż tak żeby pomieścił wszystkie ulubione przeze mnie elementy zastawy.
 

Miałam różne pomysły od zrobienia po kupno i stanęło ostatecznie na tym ostatnim. Jednak realizacja pomysłu trwała dosyć długo gdyż ceny tych paterek, które mi się podobały i pasowały do mojej porcelanowej kolekcji były zbyt wysokie. Przyzwyczaiłam się już nawet do myśli, że przecież nie jest mi konieczna aż tu nagle, niespodziewanie wielkie zaskoczenia i niespodzianka !!!!


Pierwsza, kiedy przypadkowo wpadła mi w ręce gazetka Bierdonki na przełom marca i kwietnia z propozycjami przeróżnych rzeczy a między nimi paterek w kilku wzorach i kolorach. Cena już była zadowalająca (19,90zł ), tylko wciąż Biedronka nie była mi po drodze...aż w końcu o paterce zapomniałam a i temat odszedł w zapomnienie...aż do dnia kiedy w końcu do Biedronki trafiłam i już na wyprzedażowej części znalazłam tę, którą właśnie prezentuję ! Kolorystycznie idealna !!! Idealna również jeżeli chodzi o wielkość i cenę ! Nieraz warto zapomnieć lub jednak zaczekać ;-))) Ostatecznie kupiłam ją za 12zł !!!
Odwiedzam czasami Biedronkę, rzadziej NETTO i kilka jeszcze innych sklepów oferujących takie przedmioty za śmiesznie niskie ceny. Powiecie, że chińszczyzna, że tanie to z pewnością jakość zerowa...pewnie omijałabym takie sklepy i miałabym podobne zdanie gdybym nie znalazła kiedyś tego samego przedmiotu trzy albo cztery razy droższego w sklepie tak zwanym z wyższej półki !!!!
Życzę udanych zakupów gdziekolwiek miały by mieć miejsce ;-))
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. też kupiłam swoją w Biedronce, inny wzór, bo takiego w mojej nie było, chyba wybrałabym taką jak Twoja, jest śliczna, swoją też lubię i ceny Biedronkowe też lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę...piękna patera i do tego bardzo praktyczna, jak sama zauważyłaś : )

    OdpowiedzUsuń
  3. JA też polowałam od jakiegoś czasu na taką paterkę, ale ceny powalały. Jak zobaczyłam taką za 20zł w Biedronce to od razu poleciałam po nią. U mnie też takiego wzoru nie było, ale kupiłam inny równie piękny :) W Polo też był patery, trochę większe, ale płaskie, jakby wycięte ze szkła i od spodu miały naklejony wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mną też chodzi patera...ale jeszcze nie trafiłam na swoją :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna. Ja nie kupiłam, bo mam inną, ale teraz żałuję:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy