Wianuszki na święta....proste DIY

Nic prostszego moje drogie czytelniczki !!!


Wiklinowa podstawa wianuszka towarzyszy mi przy okazji każdych świąt, zmieniają się jedynie ozdabiające go elementy. Tym razem, są to sztuczne kwiatuszki zakupione gdzieś po drodze za jedyne 1,49 za gałązkę oraz styropianowe mini jajeczka za 20gr za sztukę. Dzięki klejeniu na gorąco, przygotowanie takiego wianuszka zabrało mi około 10 minut i oto efekt !


Kolejny wianuszek to ozdoba mojego przedpokoju. Wprowadziłam delikatny turkus aby go ożywić ponieważ jest grafitowy ale kontrastową ścianą jest ściana kamienna i na niej zawisł mój wianuszek. Bazą do tego wianuszka są drobniutkie gałązki brzozy i jedna ozdoba: drewniany domek z filcowymi kwiatuszkami i ptaszkiem który kosztował jedyne 4zł. Ułożyłam to spontanicznie i już ozdabia moje kochane wnętrze.


Jak niewiele trzeba żeby było pięknie. Polecam przedświąteczne pomysły !
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Bardzo ładne wianki wielkanocne a nawet wiosenne.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wciaz bez wianka... Ten ostatni bardzo delikatny i podoba mi sie nawet bardziej niz pierwszy:)Ulotny i naturalny...:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne sa takie "bazy" pod wianek. Zrobiłam kiedyś z gałązek brzozowych, przypomniałaś mi by ją wyciągnąć. A Twoje wianuszki są prześliczne ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te dekoracje gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy