Dwa w jednym czyli super notes z Biedronki

Od jakiegoś czasu noszę w sobie chęć zorganizowania mojej blogowej sfery życia. Do tej pory pisałam pod wpływem weny czy jak kto chce natchnienia. Innym impulsem była też czasami pojawiająca się w moim domu jakaś nowa rzecz godna pokazania czy uwagi. Naczytałam się troszeczkę ostatnio w tym temacie i stwierdziłam, że chciałabym nad moim pisaniem zapanować i je zorganizować. Po wielu wieczorach literatury poświęconej temu tematowi wiosek jest jasny: notes lub kalendarz i konsekwentne notowanie potencjalnych tematów na kolejne posty a potem zaplanowanie np.całego tygodnia i ewentualnych publikacji! Pierwsza część, jak dla mnie, to ogromna przyjemność, gorzej będzie w moim przypadku z drugą częścią mojego wniosku bo planowania to ja dopiero muszę się nauczyć. Na szczęście planować można długo i krótko dystansowo co w moim przypadku jest zdecydowanie lepszą opcją. Od czegoś trzeba zacząć tę naukę więc ja zaczęłam od notowania tematów i pomysłów ... kolejnym krokiem będzie planowanie. Potrafię zorganizować i zaplanować swojej głowie jeden dzień i nie zapomnieć o niczym pomimo wielu zawiłości jakie często mają miejsce ale tydzień ??? Zaplanować ??? Zawsze się boję, że nic z tego nie wyjdzie bo życie i tak weryfikuje wszystko ale spróbuję...!
Wracając do początku, w czym w takim razie notować ??? Problemu z tym raczej nie powinnam mieć bo notesów Ci u mnie dostatek ale zupełnie przypadkowo wpadł w moje ręce jeden taki bardzo do tego odpowiedni !!! Dwustronny cudno kolorowy !!!!!
    TO DO lista rzeczy do zrobienia, tych ważnych, najważniejszych !!! Must have każdej kobiety ceniącej swój czas !!!!


I SHOPPING LIST równie nieodzowna w prowadzeniu zorganizowanego domu.
Od jakiegoś czasu Biedronka zaskakuje mnie swoją ofertą produktów tworzących naszą rzeczywistość. Zaskakuje gdyż coraz częściej znajduję tam rzeczy, które przyciągają moją uwagę i które chciałabym mieć. A co jeszcze bardziej potęguje ochotę posiadania to niska cena i o dziwo dobra jakość (że nie wspomnę o urodzie)!
Część TO DO poświęcę na notowanie tematów, robienie krótkich notatek, zapisywanie haseł ! Na część drugą nie mam jeszcze pomysłu, jak znam życie zagospodaruje się sama ale z pewnością nie będzie to jej predestynowane zastosowanie ;-))
Reasumując: Aby się zorganizować potrzebuję notes mieszczący się w torebce, dobrze piszący długopis (najlepiej kolorowy, żeby napawał optymizmem) i otwarty umysł !!!! Oraz świadomość, że ciekawe tematy są na wyciągnięcie naszej ręki !!!
Pozdrawiam
Ewa

p.s.
Moje drogie, jesteście zorganizowane ????? A może macie jeszcze jakieś cud metody aby być konsekwentnym i zaplanowanym????     Piszcie, chętnie poznam wasze opinie i doświadczenia !

Komentarze

  1. Od paru lat uzywam dokladn,ie tego dlugopisu, bo lubie fioletowy i rozowy kolor tuszu :)

    Jam mam kilka metod, ale najczesciej to kartka podzielona na cztery czesci, jak krzyzowka: u gory kolumna wazne i druga "mniej wazne" a w poziomie pilne i mniej pilne.
    To ma jaks tam naukowa nazwe, ale jej nie pamietam. W kazdym razie swietnie sie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  2. notes świetny , ja też kupiłam (4szt), mam nadzieję, że pomoże mi się lepiej zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze podziwiam. U mnie totalny brak orgaizacji, wszystko spontanicznie samo się układa.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy