Pudełek ciąg dalszy - układam !

Bardzo mi się spodobały, kolorystycznie idealne do mojego kochanego pokoju...nigdy nie wiem jakie będzie ich przeznaczenie, odkładam je zwykle i czekają na swój czas...nie tylko pudełka oczywiście, w takiej poczekalni może znaleźć się wszystko co podbije moje serce ale w momencie kupowania jeszcze nie wiem po co to kupuję;-))


Mają patchworkowy wzór, turkusowo różowo fioletowy kolor! Te dwa maleństwa, tworzące w sumie jedno standardowej wielkości pudełko, kosztowały całe 4zł !!! To ten sam rodzaj pudełka, które prezentowałam w poprzednim poście, podobnie z miejscem zakupu. Polecam KIK`a ponieważ znajduję tam takie promocje o których nigdy mi się nie śniło i nie przypuszczałam, że kiedykolwiek uda mi się kupić porządną rzecz za kwotę biletu tramwajowego.
Pozdrawiam
Ewa

Komentarze

  1. Piękne !
    Również u mnie znalazłyby pewnie swoje miejsce ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa super. Tez sobie sprawilam dwa w sklepie zwanym -1 euro !
    Takie okazje trzeba natychmiast kupic, bo jutro raczej juz ich nie bedzie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy