Słodki Piątek czyli w przeddzień cudownego weekendu z planem na misiowe herbatniki

Wszyscy czekają z utęsknieniem na ten dzień ! Piątek to dla mnie taki zaczarowany czas, jaki by nie bł przeładowany i nie wiem ile by trwał, zawsze wzbudza we mnie miłe uczucia i już na początku tygodnia bardzo nieśmiale zaczynam o nim myśleć. Słodkie piątek !!! Staram się aby od rana taki był, a jeżeli mi nie wychodzi, zdaję się na piątkowe umilaki, które zwykle poprawiają nastrój.
Co to umilaki ?To może być wszystko, byle by wprowadzało nas w dobry nastrój. Trudno określić je jednym słowem czy znaleźć synonim dla tego określenia ponieważ na każdego w tym samym momencie może działać pozytywnie inna rzecz, jedno jest pewne - umilak ma nam umilić trudny czas. Mnie rozczulił dzisiaj ten oto sprzęt ! I znowu się zdarzyło, że rodem jest z Biedronki ;-)


Jak tu się nie uśmiechnąć ??? Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę go używać !!! To będą misiowe herbatniki ! Komplet składa się z trzech silikonowych prostokątów z wzorkami, wycinaka formy i rączki do której można to wszystko zainstalować.

Oj to będzie prawdziwie słodki piątek !!! 

Na zakończenie jeszcze link (kliknij tutaj) klimatyczne zdjęcia, cudne wnętrza, zaskakujące ujęcia...znalazłam je na instagramie i podziwiam. Postaram się co tydzień podsunąć Wam jakąś stronkę, która mnie zachwyciła czy pozytywnie nastroiła ! A może i Wy podzielicie się ze mną swoimi odkryciami ? Podeślijcie mi w komentarzach swoje ulubione strony, chętnie je odwiedzę.
Słodkiego piątku moi mili !
Ewa

Komentarze

  1. o ja tez mam te stempelki:) dokladnie te same i też noszę się z zamiarem podstemplowania jakiegos ciastka na weekend:))
    Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzyłam na nie w Biedronce i w koncu nie wzięłam, a teraz żałuję...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy