Design na zakupach czyli codzienność nie musi być nudna !

Znienawidziłam reklamówki już dawno a przyczynił się do tego fakt, że po pierwsze wyglądu nie mają za grosz, po drugie - pojemność mocno ograniczona a w momencie kiedy chciałam ją troszkę powiększyć ładując wszystko co kupiłam do jednej żeby nie nosić - okazywało się, że nie dawała rady. Jak nie dawała rady jeszcze w sklepie to pal licho ale jak jej się to zdarzało po drodze do domu, to ciśnienie mi rosło niewyobrażalnie szybko do niewyobrażalnie wysokiego. Postawiłam więc na te bardziej konkretne torby na zakupy, sprzedawane w sklepach z jego logo. Już było lepiej bo przede wszystkim są o niebo wytrzymalsze od reklamówek zwanych zrywkami czy jednorazówkami no i wygodniej się je niesie do domu. Jednak usatysfakcjonowana byłam połowicznie gdyż niezbyt podobały mi się te proponowane przez producentów wzory....aż do dnia kiedy znalazłam wreszcie coś fajnego ;-))


Nie wiem z którego sklepu pochodzi bo nie reklamuje żadnego, maja fajną kolorystykę (fioletowy - mój ulubiony, któremu nie mogę się nigdy oprzeć), tematyka zewnętrznej strony w bardzo fajny sposób i za sprawą świetnego zdjęcia, sugeruje co będziemy w tej torbie transportować. Na dodatek, ma wygodne, długie i szerokie ucha a co cieszy najbardziej, wszystko utrzymane jest w jednej kolorystyce. Torba zmieści wiele rzeczy, jednak nawet jeżeli jest bardzo ciężka ( co zdarzyło mi się ostatnio), inaczej rozkłada się ciężar kiedy go niesiemy na ramieniu niż w dłoni. Mała rzecz a cieszy, przynajmniej mnie. Skąd taki zachwyt nad mało istotną sprawą jaką jest siatka na zakupy ? Ponieważ lubię cieszyć oko ładnymi drobiazgami, umilając sobie nimi codzienność. Zakupy to zajęcie, które towarzyszy nam prawie każdego dnia, może ładna torba na zakupy złagodzi choć trochę "stres" z nim związany ;-))
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy