Na Wybrzeżu SMACZNIE - kierunek Gdynia !

Może ktoś jeszcze jedzie w tamtym kierunku, może wybieracie się do Trójmiasta !!! Sprawdziłam i polecam !

MĄKA i KAWA


Nazwa dosyć tajemnicza, niby mówi wprost a tak do końca nie wiemy co możemy tam znaleźć. Okazuje się, że można znaleźć tam pyszny obiad, którego zwieńczeniem jest wyśmienita kawa.

Lokal usytuowany jest na ul. Świętojańskiej w Gdyni, prowadzony przez kilku chłopaków znających bardzo dobrze zapodany w nazwie swojej pizzerii temat. Pizzę przygotowują z najlepszej włoskiej mąki a ziarna starannie dobieranej przez nich kawy, palą w swoich piecach !

Karta jest minimalistyczna, ceny genialne bo bardzo przystępne (od 9 zł do 18 zł), wielkość pizzy optymalna ! Oprócz typowej, okrągłej są tzw PANINI czyli kanapki (odsyłam do zdjęcia) za jedyne 10 zł ! Ich wnętrze wypełnione pysznym majonezem zawierać może jeden z dwóch rodzajów szynki lub salami, obowiązkowo pomidory i rukolę ! A to co najważniejsze to przesmaczne ciasto i krótki czas oczekiwania. Do pizzy możemy zamówić sobie coś do picia oczywiście za jedyne 3zl 0,3 ml napoju gazowanego lub CUDOWNĄ kawę ! Jej smak jest naprawdę zaskakujący (zupełnie jak jej cena : 5 zł filiżanka ), prawdę mówiąc miałam obawy zamawiając pierwszy raz kawę w tym lokalu gdyż jakoś mało mi pasowała do tematu, zdecydowałam się jednak i jej smak powalił mnie na kolana ! Polecam !!!

Na każdym stole znajdziecie super puszkę po włoskich pomidorach a w niej ocet balsamiczny i oliwę z oliwek choć tak naprawdę pizza jest tak smaczna, że nie trzeba jej niczym skrapiać ani ubogacać smakowo. 
Przed wyjazdem szukaliśmy miejsc nowych, które powstały w ciągu roku...na internecie znaleźliśmy tajemniczą nazwę MĄKA i KAWA ! Dzisiaj jak gro ludzi, ja również polecam to miejsce i chętnie tam wrócę jak tylko ponownie wyląduję w Gdyni.

Pozdrawiam wakacyjnie, Ewa

Komentarze

  1. Mieszkam w Gdyni, a w tym lokalu jeszcze nie byłam. Będę musiała to nadrobić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bywam od niedawna w Gdyni, gdzie przeprowadził sie mój syn. Polubiłam to miasto od pierwszej wizyty i przekonałam sie że jest świetne na wakacyjny wypad. Parę plaż, ładny bulwar nadmorski, imprezy w sezonie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy