Post na różowo czyli zrób w wakacje coś na co nie masz zwykle czasu

Wakacje to taki czas kiedy siłą rzeczy zwalniamy trochę tempo...pomyślałam, że może by tak wykorzystać go i nadrobić parę zaległości ?

- zadzwoń do osoby, która mieszka daleko od Ciebie, z którą nie widziałaś się mnóstwo lat a która wnosi w Twoje życie dobrą energię 


- napisz list niespodziankę aby zrobić komuś przyjemność


- zaproponuj wyprawę rowerową znajomym albo wybierz się sama na przejażdżkę po okolicy


- a może śniadanie na trawie lub piknik z dala od cywilizacji ?


- kup kwiaty do wazonu i wnieś lato do domu


- zorganizuj swój czas tak żebyś chociaż podczas jednego dnia w tygodniu czuła się królową balu ;-))


- zrób coś na co brakuje Ci czasu a co sprawia Ci przyjemność 


- wypocznij abyś mogła z nowymi siłami wejść w kolejny etap poświęcony tym razem pracy


Z pewnością każda z Was do listy dodałaby mnóstwo swoich propozycji... i właśnie o to chodzi ! Chcę dać Wam impuls do działania ! Może zainspirować Was do zaplanowania Waszego wakacyjnego czasu tego poza wyjazdami. Niech dni wakacji spędzane w domu, będą przemyślane wtedy ich nie stracimy a i czas będzie biegł troszeczkę wolniej !

I jeszcze tylko jedna kwestia...dlaczego różowy ??? Odkąd mam córeczkę, kolor ten zawładnął mną w całości ! Nie jest jedynym, którego wybieram ale oprócz zastosowania jako bazy, pojawia się również w dodatkach i drobnych elementach przedmiotów, które mnie otaczają. Odważyłam się nawet pomalować jeden z pokoi na taki brudny odcień pudrowego różu i muszę powiedzieć, że działa wyciszająco, latem ochładza, zimą ociepla - jestem zachwycona !
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Na pewno kilka z pomysłów zrealizuję. U mnie też pojawił się róż, odkąd mam córę, ale staram się go stosować ostrożnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy