Słodki Piątek na lodowo !

Nigdy nie przepadałam za lodami sorbetowymi...miałam wrażenie, że to lekko podrasowana sokiem, zamrożona woda ! Zawsze wybierałam w lodziarni lody gęste, nigdy te wodniste .... do czasu jednak !
Lidl lodów proponuje bardzo dużo - przeróżnych i pysznych.... między innymi sorbetowych ! Stroiłam od nich. Przytargała kiedyś do mnie jedne takie moja siostra. Były o smaku mango.... i przepadłam ! Jakbym jadła świeże mango, dojrzałe, miękkie i soczyste ! Cudny kolor i jeszcze lepszy smak ! Te lody są stosunkowo drogie a opakowanie to tylko 500 ml, dlatego czekałam na promocję. Cierpliwość się opłaca ;-))  Na moim stole wylądował kolejny smak !


Od pewnego czasu wczytuję się w skład tych cudnie wglądających  pyszności.... Te lody zawierają 40 % przecieru z czarnych porzeczek ! I to podniosło mnie na duchu !

Polecam, są naprawdę smaczne. Idealne na ciepłe, niedzielne popołudnie z podwieczorkiem.
Smacznego !
Ewa

Komentarze

  1. Dzien dobry. Czy promocja na te lody jeszcze trwa?prosze napisac ile kosztuje opakowanie w promocji?sliczne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię każde lody i o każdej porze ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. lody w promocji kosztowały około 4 zł za 500 ml, oferta dotyczyła początku tygodnia który właśnie mija ale czy jeszcze trwa....to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Też je próbowałam - czarną porzeczkę i malina- pychota! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy