Tanie kupowanie i must have na 1 września

Kik jest Wam zapewne dobrze znany, już wiemy, że znaleźć w nim możemy za pół ceny to co w innym sklepie dwa razy drożej. Stara się być na bieżąco z nowościami dla domu tak więc za małe lub niewielkie pieniądze możemy podrasować swoje wnętrze.


Jak tu przejść obok takiego napisu obojętnie ??? Tym bardziej, że jego cena jest zaskakująco przyjemna dla portfela (12,90). Za to lubię ten sklep, za nie windowanie cen tylko dlatego, że dany przedmiot jest teraz na topie.

Kolejną rzecz, którą zupełnie nieoczekiwane tam znalazłam, byłam zmuszona kupić.  


Wrzesień to trudny miesiąc ! Przyzwyczajenie do funkcjonowania bez zegarka w czasie wakacji powoduje, że trudno mi się jest przestawić...ale nie tylko mnie ! Odmówiły współpracy nawet moje zegarki na rękę. Jedne stoją, inne chodzą jakby nie chodziły.... i to spowodowało, że musiałam zafundować sobie zegar ścienny, żeby rzut oka z łóżka wystarczył aby wiedzieć w który momencie dnia się jest. Impulsem do tego zakupu stało się niebezpieczeństwo spóźnienia do pracy, kiedy to w błąd wprowadził mnie ospały zegarek na rękę. 
Ten zegar naścienny jest dosyć duży, ma koronkowy motyw na brudno różowym tle i  podobnie do poprzedniego zakupu, ma oszałamiająco niską cenę  - całe 14,90 !!!!

Tak więc polecam zakupy w Kik`u ! Miłe dla oka i przyjemne dla kieszeni.    

Komentarze

  1. Wow, napis bardzo przez wszystkie blogerki-i nie tylko- pożądany. Ale sklepu, ze wstydem się przyznaję-nie znam. Czy mogę prosić o namiary?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy