Wyzwanie dzień drugi - Osoba, która mnie inspiruje

Uwaga Uwaga teraz będzie trochę wazeliny !!!! Jedną z osób, która mnie mega inspiruje jest Ula Phelep. Nadarza się świetna okazja żeby na forum powiedzieć wreszcie to co mówię w zaciszu mojego kreatywnego kącika. Podziwiam Cię Ulu za ocean pomysłów, za energię, motywację i optymizm ! Ja też staram się "nie upadać" z żadnego powodu, czasami jednak przysiadam z najzwyklejszego zmęczenia a Ula na to odpowiada kolejnym motywującym postem, wyszperanym w necie zdjęciem, czy propozycją świetnego DIY.


Drugą osobą, którą poznałam w sieci, tym razem dzięki scrapbookingowi, jest Kasia z bloga WorQshop . Mam wrażenie, że ta dziewczyna ciągle pracuje ! Dodatkowo, uśmiech nie znika z jej twarzy, a porządek w miejscu gdzie rodzą się jej prace, nie ustępuje nigdy bałaganowi. Super zorganizowana i pełna pomysłów, odważna, pewna siebie, mająca jasno ustalone życiowe priorytety. Dla mnie niepowtarzalna i niedościgniona. Jej głowa to przestrzeń w której wciąż i bez końca rodzą się jedyne w swoim rodzaju papierowe dzieła sztuki. 

Oto moje inspiracje, o nich myślę kiedy wydaje mi się, że nie potrafię...
Pozdrawiam dziewczyny !
Ewa

Komentarze

  1. Zgadzam się - tyle pozytywnej energii można otrzymać zaglądając na różne blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świat blogów bardzo dużo inspiracji zawiera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ule oczywiście znam ;) ale Kasi nie znałam, naprawdę fajny blog i piękne zdjęcia, dziękuję za tą inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Ula urośnie przeglądając wpisy z tego wyzwania, zgadzam się, jest bardzo inspirująca, co widać po tłumach jakie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy