Tanio w Kik`u

Od czasu do czasu zaglądam do tego sklepu w poszukiwaniu promocji i przecen gdyż pewnego razu zwróciłam uwagę, że można kupić tam ciekawe rzeczy za śmieszne pieniądze.

 Tosia to craftowa dziewczynka ! Bardzo wielką radość sprawiają jej wszelkiego rodzaju prace twórcze tak zwane ręczne. Uwielbia rysować, sprytnie wycina nożyczkami i kocha stemplować !!!! Ja za tym ostatnim zajęciem zbytnio nie przepadam gdyż wiąże się to  ogólnym ostemplowaniem wszystkiego ale cóż, jak trzeba to trzeba ;-))


Dzisiaj mając w zanadrzu chwilkę na jej roztrwonienie, zajrzałam do Kik`a. Cóż, moje wprawne oko wypatrzyło i tym razem coś co przyda się mamie i córce.


Trzy drewniane stempelki z różnymi motywami: jeden z uśmiechniętą buźką, drugi z napisem OK i trzeci z balonikami ! Cena to całe 4zł !
Taśma, może być do pakowania, motyw wężowej skórki fioletowo różowo biały ! Przecena, uwaga na całe 2zł !!! Uwielbiam takie kwoty za rzeczy, które w  innym sklepie kosztowałyby ogromne pieniądze. Kiedy zajmowałam się jeszcze scrapbookingiem, ogromną dla mnie bolączką były te dodatki, dżety, stempelki, dziurkacze - ten cały osprzęt kosztuje w sklepach artystycznych bardzo dużo, jak się jednak okazuje, inne sklepy, często w ogóle nie związane z tym tematem mają czasami te produkty w cenach olśniewająco konkurencyjnych. Gdzie w takim razie warto zaglądać ? Biedronka, Kik, PEPCO, NETTO ! Życzę udanych zakupów ! Ciekawa jestem Waszych łupów !
Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Ja do Kika też lubię zaglądać, teraz mają fajne świąteczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam kilka przydatnych gadzetów z kika.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy