Ozdabiamy dom-przepis na szybką dekorację

Małymi kroczkami zaczynam wprowadzać do mieszkania atmosferę świąt. Nie przytargałam jeszcze co prawda wszystkich ozdób ale przygotowałam już teren ;-))
Chcę by moje mieszkanie tworzyło i w ten świąteczny czas spójną całość, dlatego od jakiegoś czasu jedynym nie udekorowanym pomieszczeniem jest łazienka. Dzisiaj pokażę w jaki prosty i w sumie przypadkowy sposób powstała dekoracja w przedpokoju.


Praktycznie przez cały rok stoi sobie w kącie przedpokoju ten oto drewniano jutowy lampion. Czasami zapalam sobie tam świeczkę,jest to jednak takie miejsce, które po zakotwiczeniu się gości w dużym pokoju, nie jest zauważane. Mimo to, lampion stał się całoroczną ozdobą tego miejsca.
W tym roku chciałam aby już od progu mieszkania witała nas pani świątecznego czasu czyli choinka. Miejsca nie ma tam zbyt wiele więc o niczym dużym nie mogłam myśleć. Niczego sensownego nie mogłam wymyśleć więc zapomniałam o pomyśle do momentu aż moja siostra powiedziała,że w Biedronce są fajne małe choinki w ozdobnych doniczkach. Odkąd Biedronkę polubiłam, wybudowano mi ją w dzielnicy więc spacerkiem sobie do niej zachodzę i szukam ciekawostek.
Cóż miałam robić...i tym razem poszłam gnana ciekawością i ożywionym pomysłem na udekorowanie przedpokoju. Choinkę jak widać zakupiłam za całe 16,99 zł i jak się okazało,idealnie wpasowała się w wybrane przeze mnie miejsce.


Tutaj przypadkowo choinka zyskała swoją iluminację ! Znalazłam w moich przepastnych zakamarkach światełko,małą diodę z żaróweczką, która jest pozostałością po ogrodowym lampionie. Miałam nosa zostawiając ją ponieważ reszta straciła totalnie kolor oraz wygląd i wylądowała w koszu - światełko trafiło do szuflady oczekując na swoje drugie życie. I dostało je!!!
Tak oto powstała świąteczna dekoracja, która wita gości i strudzonych całym dniem pracy domowników !

Spokojnych przygotowań do świąt ! Idę popatrzeć co Wy wymyśliłyście w tym temacie !
bye be
Ewa

Komentarze

  1. sliczna dekoracja, taka skromna, a jak zdobi;)))wszystkiego dobrego na te świeta:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza ta choineczka. czasem tak niewiele trzeba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy