Po i przed czyli coś małego słodkiego na szybko !

O jedzeniu z pewnością nie chce się nikomu teraz myśleć, zbliża się  jednak kolejny zestaw świątecznych dni i pojawi się tęsknota za słodkością.
Proponuję babeczki na szybko i na słodko !



Oczywiście dla ambitnych i nie znudzonych jeszcze kuchnią kobiet proponuję upiec małe spody z kruchego ciasta, ja poszłam tym razem na łatwiznę i kupiłam gotowe. Rzuciły mi się w oczy w Biedronce, 12 sztuk za 3,50zł ??? Baaardzo dobra cena więc nie opierałam się. Po czasie pojawił się pomysł co z nimi zrobić.
Nie ma w nich nic niesamowitego poza kremem. Mój został zrobiony na bazie kremówki, serka mascarpone oraz uwaga cukierków czekoladowych typu Michałki .
Pod serkową masą jest łyżeczka truskawkowej konfitury aby babeczki nie były mdłe. Krem z Michałkami jest jednak zaskakujący w smaku, jakby lekko chałwowy.

Moja druga propozycja to słone precelki na słodko !
Przepis i pomysł znalazłam na Pintereście. Zakupiłam opakowanie precli Lajkonika, 10dkg krówek,orzechów włoskich i można mieć jeszcze tabliczkę czekolady. Na precelkach układamy połówki krówek, na nich połówki orzecha i wkładamy do piekarnika. Uwaga z czasem !!!! Chodzi tylko o to aby krówka się delikatnie rozpuściła a orzech lekko w niej zapadł i gotowe ! Można jeszcze polać całość czekoladą i gotowe.

 
Dokładny przepis znajdziecie na tej stronie (klik)
Myślę,że to dobre przepisy na Sylwestra i Nowy Rok
Smacznego
Ewa

Komentarze

  1. Pamiętam takie babeczki z czasów dzieciństwa - uwielbiałam je! :)
    A przepis na precle..mmmm...pychota, muszę skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy