Tarta na każdą okazję i na Słodki Piątek

Pojawiła się dzisiaj na moim stole gdyż chciałam wyjść z pewnego schematu obiadowego, który zaczął się wdzierać do mojego życia.
Tarta z boczkiem i porami okazała się być super posunięciem. Pamiętam pierwsze wrażenie podniebienia mojej rodziny, zachwytów nie było końca. Dzisiaj ją delikatnie zmodyfikowałam bo zamiast boczku,dodałam kiełbasę.

Przepis pochodzi z gazetki Smaki Życia,którą kupić można w Biedronce. Kiedyś przepisy były autorskimi Beaty Lipov z Lawendowego domu, Pani Beata już jej niestety nie redaguje . To spowodowało,że gazetka stała się jedną z wielu gazet z przepisami, czasami fajnymi ale w sumie mało zaskakującymi (a kiedyś było inaczej). Ten natomiast jest świetny i polecam go każdemu kto nie lubi spędzać całego dnia przy garnkach a rezultat pracy mimo to jest przepyszny.

Przepis:

Myślę, że będziecie zachwyceni smakiem !!!
Napiszcie czy przypadła Wam do gustu tak jak mnie i moim bliskim.
Pozdrawiam piątkowo
Ewa


Komentarze

  1. takie połączenie? na pewno będę jej fanką! :D zrobię na pewno, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy