Brownie serowe na Słodki Piątek

Zawsze kiedy spodziewam się gości sięgam po nowy przepis na słodkości. Mam cały segregator przepisów, stron powyrywanych z przeróżnych kulinarnych  czasopism ale wciąż poszukuję nowych smaków i nowych jakości.



W przepisie, który znalazłam warstwa sera była na górze, moja jak widać wylądowała na spodzie ale smaku temu ciastu ta zmiana nie zmieniła. Ciasto jest cudownie smaczne, wilgotne i urozmaicone smakowo serem. Oto przepis (KLIK) z którego proponuję skorzystać aby Wasze podniebienia oszalały w ten weekend.
Smacznego
Ewa

Komentarze

  1. Dobry zestaw. Czekolada i ser.
    To co lubię.
    U mnie dzisiaj dzisiaj drożdżowiec z wiśniami i kruszonką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy