Kolorowy Nowy Rok

Nie jest tajemnicą, że wszelkiego rodzaju zeszyty, materiały biurowe i kalendarze są moim konikiem! Kupuję je namiętnie bez względu na to ile ich już leży w moim biurku...nie jest to wcale uwarunkowane moim zawodem, to skrzywienie tłumaczę raczej nie utuloną tęsknotą z przeszłości za urodą tych rzeczy. Doskwierał mi bardzo brak ładnych zeszytów, ładnych papierów, ładnych długopisów...i ten niedosyt z przeszłości ciągnie się za mną aż po dziś dzień.
Co do mnie przemawia i wpływa na decyzję o zakupie ?  KOLORY !!!

Wrażliwa jestem na nie bardzo, przemawiają tak mocno, że nie potrafię się im oprzeć. Tak było i tym razem. We wtorek pobiegłam jeszcze do sklepu żeby uzupełnić braki.  Planowałam skoczyć tylko do Lidla ale jak tu nie odwiedzić Biedronki skoro jest naprzeciwko ???!!! Wstąpiłam i po przekroczeniu progu sklepu wiedziałam, że będzie jeden nieplanowany zakup.


Kalendarz na nowy rok...niby już mam ale przecież mogę mieć drugi, taki na innego rodzaju notatki, może jakieś inspiracje ???? Tak,to jest idealne jego zastosowanie gdyż jego wnętrze to jedna wielka motywacyjna tablica kolorystyczna. Ten misiu Puchatek taki trochę infantylny pomyślałam .... ale szybko stwierdziłam, że ja nie chce tłamsić tego dziecka w sobie i wybór między dwoma wzorami dokonał się sam. Wnętrze kalendarza jeszcze bardziej mnie przekonało do podjęcia szybkiej decyzji - kolorami nakręca do życia, nastraja optymistycznie i jestem przekonana, że rozświetli każdą tlącą się ewentualną szarą chwilę dnia. Voila !


To pierwsze strony kolejnych miesięcy, kolejne są równie barwne i wesołe ! Cena jak zwykle w tym sklepie bardzo przystępna. Kupiłam tam już nie jeden świetny zeszyt czy skoroszyt, których nigdzie więcej nie widziałam...obecny kalendarz na rok szkolny też tam kupiłam,może w tym roku będę jeszcze bardziej wydajna skoro będę je miała DWA ??? hehehe
I tym optymistycznym akcentem, życzę by każdy kolejny dzień tego roku był tak kolorowy i optymistyczny jak kolejne kartki tego kalendarza !

Pozdrawiam Nowo Rocznie
Ewa

Komentarze

  1. Pozdrawiam Noworocznie Wszystkiego Dobrego;) z tymi kalendarzami u Ciebie tak jak u mnie z klapkami i sandalami na wiosne i latem;) usmialam sie;)Nie potrafie sie oprzec...ech slabosci nasze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie jest wejść w Nowy Rok z takim wesołym kalendarzem ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam! Piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja lubię te wszystkie kalendarze, zeszyty, notesy :) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy