Pudełkowy bzik i organizacja przestrzeni !!!!

Uwielbiam wszystkiego rodzaju materiały biurowe, artykuły papiernicze, opakowania,segregatory, teczki....często nie są mi potrzebne  a zwiedziona kolorem, kupuję ... może się przyda.
Oczywiście przydaje się zawsze ale jak to często mi się zdarza, rzecz musi nabrać mocy prawnej i poczekać na swój czas. Tak było z kartonami, na które  zupełnie przypadkowo trafiłam w Lidlu.



Kto by się oparł tym różyczkom ;-))) Cóż, choć zakup nie był planowany, został zrobiony a pudełka trafiły w miejsce w którym musiały poczekać na swój czas. Powód ? Nie miałam na nie pomysłu. Długo to nie trwało, potrzeba opróżnienia półek na ubranka mojej córci zrodziła natychmiast pomysł na zastosowanie kartonów.

Kolejne słodziaki (trzy małe sztuki na zdjęciu) kupiłam w KiK`u, można tam czasami znaleźć świetne wzory. Sprzedawane były po dwie sztuki za całe 6,99zł. Tym razem zakup był przemyślany, zorganizowałam sobie w nich moje dokumenty.


Różowe w paski to IKEA a szara na samej górze to PEPCO.
I co dalej ? Zorganizowana szafka kuchenna !


W tych dwóch maluchach na dole pochowałam przyprawy do dań głównych i dodatki do ciast typu cukry waniliowe, proszki do pieczenia, budynie, galaretki, kiśle. Dwa kolejne poziomy do apteczka.
Cztery pudełka mają metalowe uchwyty,które przełożyłam z innych zakupionych niegdyś w Ikea a już nieistniejących. Uwielbiam tę szafkę, kiedy ją otwieram wiem dobrze co gdzie na mnie czeka !

Ostatnie mini kartoniki, które chcę pokazać też kupiłam w KiK`u. Powód - chęć zagospodarowania białego regału.



Pojawiła się kiedyś taka kolekcja Sweet Home, bardzo klimatyczna i w stylu skandynawskim. Znalazły swoje miejsce tutaj ;-))


Była kiedyś taka piosenka "każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma...." podpisuję się pod tymi słowami obiema rękami ! Niebawem o kolejnym moim bziku....to będzie też papierowe szaleństwo !!!!
Ciekawe czy też macie jakieś słodkie słabości....
pozdrawiam,Ewa

Komentarze

  1. lubię pudełeczka :D Mam ich pełno wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nieraz nie mogę się oprzec pudełeczkom i wzorom :))) Organizacja ważna rzecz, u Ciebie estetycznie i funkcjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy