Słodki Piątek z Horoskopem na Rok Kozy (2015) lekcja optymizmu dla kreatywnych

Wyrosłam już z podczytywania tygodniowych czy miesięcznych horoskopów, nigdy też nie wybierałam się do wróżki ani nie próbowałam wywróżyć sobie czegokolwiek z kart, zwróciłam jednak intuicyjnie uwagę na pewien artykuł !



Niebawem, bo już 19 lutego rozpocznie się Chiński Rok Kozy. Może nie byłabym tak tym podekscytowana i pewnie nie przywiązywałabym do tego większej uwagi ale po wczytaniu się w cechy nadchodzącego roku, muszę przyznać, że poczułam się podbudowana i usatysfakcjonowana.
Dlatego śpieszę aby Wam donieść moje drogie (a może i moi drodzy), że Rok Kozy to rok spokoju, harmonii współistnienia i wyciszenia. W ciągu tego roku, zwrócimy wreszcie uwagę na to co nosimy wewnątrz siebie i na nasze talenty gdyż KOZA patronuje w chińskim zodiaku artystom i kreatywności. To wyobraźnia stanie w tym roku na piedestale a na równi z nią aktywny i pomysłowy człowiek, który w tym roku będzie mógł liczyć na pomyślny dla niego czas.
Wreszcie umysł i brutalna siła zostaną wyparte przez intuicję i dobro. Brzmi bardzo niewiarygodnie i wręcz bajkowo ale muszę przyznać, że mi priorytety na ten rok bardzo odpowiadają. Wpisują się idealnie w moją potrzebę wyciszenia, działania, tworzenia ale w świętym spokoju a nie w chaosie !!!

Cóż, kiedy przeczytałam cechy charakteryzujące KOZY zrozumiałam, że ten rok musi należeć do mnie. Mam wrażenie, że po okresie marazmu i zdominowania mojej osoby, grunt pod moimi nogami zaczyna się stabilizować ! Wreszcie nadszedł czas sprzyjający wrażliwcom, romantykom i altruistom w jednym a więc ludziom, którzy w brutalnym świecie wszechobecnego umysłu i pragmatyzmu, zawsze mieli pod górkę.

Koza chce pomagać i kochać bezinteresownie, chce żyć dla ludzi gdyż dla samej siebie nie potrafi... chce tworzyć w zaciszu swojego domu najlepiej jako niewidoczny dla nikogo trybik wielkiej machiny,

Czy takie osoby mają w ogóle rację bytu w dzisiejszym świecie ? Rok 2015 szykuje własnie dla nich bezpieczny teren, więc jeżeli znaleźliście siebie w tym co opisałam, szykujcie się na WIELKI ROK !!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy