Uchwyty do mebli czyli tanie kupowanie w KiK`u

Zachwyciłam się tym co zobaczyłam w jednym z kontenerów sklepu KiK !!! Lubię tam zaglądać i szperać bo często znajduję rzeczy o których kupieniu długo rozmyślałam ale z racji ceny nigdy na zakup się nie zdecydowałam, lub przeceny, których nie sposób sobie wyobrazić.



Tym razem mnie zamurowało kiedy zupełnie przypadkowo weszłam do KiK`a i przechadzając się między regałami, zwróciłam uwagę na jakieś kolorowe drobiazgi. Kiedy skupiłam się na tym obrazie bardziej, zwróciłam uwagę, że to UCHWYTY DO MEBLI ! I tutaj omal nie padłam gdyż zerknęłam na powalającą cenę 4zł za sztukę !!!! W pierwszym momencie troszkę byłam oszołomiona a przed oczami zaczął przewijać się film z uchwytami oglądanymi niejednokrotnie na stronach internatowych gdzie sztuka kosztowała tyle co tutaj cztery. Potem przypomniał mi się post o metamorfozie mojego sekretarzyka i uchwytach, które do niego kupiłam w TkMaxx`ie i wydawało mi się, że po kilku przecenach były tanie a i tak nie osiągnęły tej zajebistej ceny.
Kiedy zobaczyłam te guzikowe, wiedziałam, że muszą zastąpić nudne uchwyty w pokoju mojego syna, które kiedy je kupowałam, wydawały mi się szczytem urody (aż wstyd się przyznać).


Wtedy nie było jeszcze mowy o aż takich cudeńkach.
Jako, że wzorów w KiK`u było nieoczekiwanie dużo, zaraz w głowie pojawił się pomysł na kolejną parkę.

 
Do różowego pokoju pasują jak ulał !!! Białe, ceramiczne z różową gwiazdką...kolejne nudne drzwiczki zyskały na urodzie dzięki małej metamorfozie.

Podsumowując, nie spotkałam jeszcze w żadnym sklepie uchwytów w takiej cenie. Nie są to plastikowe atrapy tych drogich do których się uśmiechałam przeglądając internetowe sklepy z wyposażeniem wnętrz ale niemalże te same...dlatego właśnie zachwyca mnie tak bardzo cena a jeszcze bardziej sklep z którego pochodzą i polowanie na takie okazje.

Dlatego biegnijcie co sił jeżeli macie ochotę na wiosenne zmiany i niewinne triki wnętrzarskie, podobno KiK cały czas poszerza swoją ofertę.
Udanych łowów !
Pozdrawiam i czekam na wrażenia


Komentarze

  1. użycie " zajebistej" oznacza- tłumy ruszą na sklepy ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena faktycznie zachęcająca. W sobotę oglądałam gałki za 16zł.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za cynk :) Uchwyty boskie! Kolejny pretekst by wyrwać się z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że w moich okolicach nie ma sklepu :-( Te w gwiazdki świetne !
    Gałki taniej niż ja w holenderskiej hurtowni kupuję ... to jak tu je sprzedać po 15 ???
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało się :) Zdobyłam parę gałek, którymi chwalę się dziś na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze komponują się z Twoimi meblami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witajcie! Wiecie może, gdzie znajduje się taki sklep w zachodniopomorskim. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam przepiękne róże z porcelany w sypialni robią klimacik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy