Kartki hand made na święta

W tym roku się wyrobiłam ;-))


Zrobiłam ich tylko kilka sztuk jednak mimo wszystko, w minionych latach nawet takie kilka sztuk nie opuszczało czasami mojej szuflady.


Na bazę wybrałam papier techniczny w kolorze różowym. Dzięki Biedronce, mam craftowe dziurkacze między innymi narożne  te właśnie znalazły tutaj swoje zastosowanie. Reszta dodatków to papiery w vintage`owe motywy scenek rodzajowych ozdób świątecznych firmy CRAFT & YOU.



A z drugiej strony życzenia. Trochę zabawy, wykorzystane starych papierów, którym nie potrafię się oprzeć więc co jakiś czas kupuję i trochę czasu - to przepis na kartki świąteczne hand made ;-))

 Pozdrawiam, Ewa

Komentarze

  1. Śliczności. Bardzo lubię takie retro.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Własnoręcznie zrobione kartki są same w sobie wspaniałym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy