Organizacja papierów DIY

Bardzo lubię mojego odmłodzonego "dziadka",ciągle jednak uczę się jak zorganizować jego przestrzeń. Dzisiaj jedna z propozycji na własnoręczne wykonanie.

  
W pierwszym momencie kupiłam dwa koszyczki wiklinowe, które idealnie wpasowały się w przestrzeń dwóch niewielkich otworów mojego sekretarzyka. Wszystko było dobrze do momentu aż zaczęłam wrzucać byle jak  byle gdzie papiery tworząc tym samym bałagan nie do okiełznania. Wtedy stwierdziłam, że jeden koszyczek musi zostać wyjęty a na jego miejsce powinno pojawić się coś, co będzie organizowało moje papiery.

 
To co znajdowałam było albo nie tego koloru, albo nie odpowiedniego rozmiaru albo niestety zbyt drogie...pewnego jednak dnia, wyprawa do Lidla okazała się być owocną nie tylko pod kątem zakupów ale i zdobyczy na ewentualne DIY.


Kiedy zobaczyłam stojące na tych tekturowych podstawach kawy już wiedziałam, że trzeba je usunąć a pudełka zabrać bo będą idealne na to co sobie wymyśliłam. Nie byłam pewna jedynie rozmiarów więc wzięłam dwa. W domu okazało się, że pomysł jest przedni i że w zasadzie oby dwa pudełka pasują. Wybrałam to lepsze i okleiłam go papierem do scrapbookingu.


I jest, pojemnik na papiery formatu A4 organizujący moje biurko. Na ten moment jest idealne i spełnia moje oczekiwania. W sumie kosztowało mnie około 6zł bo zapłaciłam jedynie za papiery i taśmę dwustronną. A kiedy mi się ewentualnie znudzi, nie będę przeżywała, że szastam pieniędzmi zmieniając to na co innego.

 
Udanego tygodnia, Ewa

Komentarze

  1. Uwielbiam takie DIY ze starych kartonowych opakowań. Lubię się w to sama bawić, a potem zadziwiają mnie efekty. Ładne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na wykorzystanie pudełek. Żałuję, że mam zbyt mały stolik do pracy, by móc sobie na coś takiego pozwolić :(


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://niezbednikdomowy.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Nie pomyślałabym, że taki karton może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, pomysł genialny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale nie trzeba wydawać grubej kasy na "organizatory". swietna robota.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy