Słodki Piątek z magazynem "WIELKANOC NA POLSKICH BLOGACH" pomysłu Karoliny z ŻYJ KOCHAJ I TWÓRZ

Czas przygotowań do Świąt Wielkanocnych rozpoczęty !!!! Przed Wami magazyn pełen pomysłów i inspiracji stworzony przez niesamowitą Karolinę, 40 blogerek a między nimi i mnie ;-))




Karolinę przedstawiałam Wam już bliżej przy okazji prezentowania nowej odsłony mojego bloga. To ona bardzo skrupulatnie przygotowała dla mnie jego nową szatę graficzną. Cierpliwie wysłuchała moich wskazówek i rezultat okazał się być strzałem w dziesiątkę. Po jakimś czasie zapytała czy nie chciałabym współtworzyć magazyn, który chciała stworzyć przy okazji Wielkanocy. Bardzo się ucieszyłam, poczułam się wręcz wyróżniona tą propozycją gdyż wiedziałam, że będzie to z pewnością bardzo profesjonalnie przygotowany materiał. Wyszperałam parę zdjęć,podobnie jak współtwórczynie tego materiału i oto jest ! Zapraszam do oglądania i czerpania inspiracji ! Z pewnością wpasuje się w Wasze gusta i sprosta Waszym oczekiwaniom czego rezultatem będą Wasze cudownie udekorowane święta. Wystarczy kliknąć na zdjęcie poniżej a przeniesiecie się w krainę pięknych dekoracji i pyszności kulinarnych.

 .


Pozdrawiam weekendowo
Ewa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy