Świąteczna dekoracja DIY na Słodki Piątek

Zawsze bardzo mi się podobały te zwisające z sufitu dekoracje świąteczne. Na Boże Narodzenie udało mi się stworzyć całkiem ładną kompozycję a co z Wielkanocą ?




Tym razem myślałam raczej o stroiku. W mojej dzielnicy zaczęły się wiosenne porządki, podcinanie drzew i krzewów, pomyślałam,że to świetny czas żeby przynieść do domu parę gałązek i coś z tego wyczarować. Tak też się stało. Nie mogłam  się jednak opanować i okazało się,że mam ich dużo więcej niż planowałam... Jedna część wylądowała w wazonie w przedpokoju gdzie będzie oczekiwała w wodzie na zielone listki, druga część natomiast znalazła swoje miejsce na żyrandolu.


Same gałązki wyglądały dosyć smutno,kolor ciemny, pąki nierozwinięte...kupiłam kiedyś w KiK`u takie gałązki z drobnymi różowymi kwiatuszkami i wiele się nie zastanawiając uruchomiłam klej na gorąco i okleiłam przyniesione gałęzie. Wyglądają jakby Pani wiosna wprowadziła się do mojego domu...bez względu na porę dnia, lubię spoglądać na nie do góry ;-))

Mała i w sumie tak prosta rzecz a potrafi zmienić wystrój i atmosferę pokoju. Polecam tę metamorfozę, gwarantuje dobrą zabawę i ciekawy efekt końcowy. A na koniec różany króliczek z PEPCO, sama słodycz ;-))



Pozdrawiam twórczo, Ewa

Komentarze

  1. Piękny wiosenny stroik :) Nie dziwię się, że spoglądasz często na sufit :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam taką stylizację Wielkanocy parę lat temu. Pastele zawsze się sprawdzają. U mnie w tym roku znowu tradycyjnie; zielono i żółto.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy