DUKA a może KiK ??

Przeczytaj jak można kupić taniej.



Wszystkie blogerki prezentują w swoich postach ni to kubki ni słoiki z grubego szkła,z nakrętką i słomką. Ceny w sklepach internetowych nie nakręcały mnie do zakupu i do bycia "modną" w kuchni, oglądałam, inspirowałam się możliwością i mnogością ich zastosowania aż pewnego dnia ...


Pewnego dnia, robiąc co tygodniowy obchód po wybranych sklepach, weszłam do KiK`a i trafiłam na kolekcję tych oto kubeczko-słoików w trzech różnych kolorach nakrętek w cenie 8,99zł. Taka cena bardzo mi odpowiadała a i fakt, że jeden tylko był kubeczek z niebieską nakrętką, wzięłam go bez namysłu. I jak dotąd wszystko było normalnie, nie przyszłoby mi do głowy żeby się nim chwalić ale niedzielna wizyta w sklepie DUKA mnie do tego zmusiła. Dlaczego ????? Gdyż właśnie taki kubek w tym sklepie kosztuje 14,90zł. Mam wrażenie,że nawet napis jest podobny. Jedyna różnica jaką znalazłam to taki dodatkowy element w kolorze białym przy dziurce na nakrętce, po to chyba żeby nie wylewał się napój w tym miejscu przy słomce. 
Pointa ? Szukajcie a znajdziecie i jeszcze zaoszczędzicie !!!!

Pozdrawiam 
Ewa  

Komentarze

  1. Super słoiczko-kubasek :) Ceny w różnych sklepach faktycznie są niesamowicie różne....
    Jak fajnie trafić na taka okazję :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz w Auchan można je kupić za 4,99 zł, ale zostały już tylko żółte.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy