Komunia Święta i zaproszenia





Dawno nie pracowałam z papierami ... aż do chwili kiedy poprosiła mnie o zaproszenia na komunię swojej córki moja koleżanka.


Lubię czuć ten impuls i natchnienie kiedy dostaję wyzwanie. Tak właśnie było tym razem. Kiedy moja koleżanka zleciła mi to zadanie, zasiadłam przed komputerem aby przejrzeć nowości w sklepach z papierami do scrapbookingu. Kiedy nie muszę, nie zaglądam tam żeby się nie denerwować gdyż uwielbiam te kolory, te wzory. Tym razem była to podwójna przyjemność pracy i wybierania.

  
Do tych zaproszeń wykorzystałam papier z firmy Galeria Papieru -Jutrzenka 02, oraz Craft & You Design - Easter Greetings. Dodatkowo małe perełki, wstążeczka muślinowa w groszki.


Najważniejsze, że wpasowałam się w gusta mojej koleżanki i zaproszenia zaakceptowała od pierwszego wejrzenia.
Pozdrawiam świątecznie
Ewa

Komentarze

  1. Ależ piękne... naprawdę jestem zachwycona :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zaproszenia, uwielbiam takie delikatne wzory. W moim odczuciu stonowana, pudrowa kolorystyka świetnie prezentuje się właśnie na zaproszeniach typowo "dziecięcych". Dla mojej Lilki, którą niebawem czeka chrzest, zamówiłam już kremowe zaproszenia na chrzest ze zdjęciem. Skorzystałam z usług pewnej firmy, która umożliwia klientom personalizowanie kartek. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy