Czas na balkon

To rewelacyjne miejsce ! Najlepsze miejsce w mieszkaniu na lato. A jak wygląda ono u mnie w tym roku ?



W tym roku bardzo ujednoliciłam kolor kwiatów, poszłam w moje ulubione fioletowy i różowy a dla ożywienia wybrałam żółty.


W tym roku bardzo mile mnie zaskoczył mój klematis, który jak się okazało poradził sobie z zimą w donicy i na wiosnę zaczął niewinnie wypuszczać zielone listki. Jak do tej pory, każdy który miałam, mimo iż zimy nie była aż tak zimowe, poddawał się i nigdy na wiosnę nie wracał do życia, stąd moje bardzo mile zaskoczenie.


Zwiedziona urokiem bratków, kupiłam je ale tak jak się domyślałam, w moim bezsłonecznym kąciku troszkę zdziczały i wyrosły w poszukiwaniu słońca na pół metra do góry. 


 Tak to wygląda w całości, mój mały ogród rozświetlony porannym słońcem...cieszy oko i koi emocje kiedy po całym tygodniu wyjdzie się rano na balkon.

Komentarze

  1. Zgadzam się w całej rozciągłości, że balkon czy taras to najwspanialsze miejsce w domu :))
    Ślicznie jest u Ciebie, u mnie remont i niestety taras nie jest taki jak bym chciała. Pewnie dopiero pod koniec czerwca będę mogła go urządzić...
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy