Na śnadanie, zamiast kanapki

To przyzwyczajenie do kanapek zaczęło mnie męczyć...tyle pysznych, innych kombinacji jest możliwych a ja zawsze to samo...i postawiłam się wreszcie


Jogurt naturalny typu greckiego, lekko posłodzony, łyżka dżemu a między warstwami ......


mieszanka mega zdrowych płatków orkiszowych z  jagodami goji firmy SANTE. Jestem miło zaskoczona bo to śniadanko w słoiku z recyklingu ;-)) (czyli po produktach firmy Krakowski Kredens - bardzo spodobała mi się jego forma i pojemność) okazało się super sycące. Przygotowuję je sobie przed wyjściem, zjadam koło 11.00, wtedy płatki są już miękkie, nasiąknięte jogurtem i tworzą niemalże jedną masę. Śniadanko je się długo bo wymaga dobrego pogryzienia dzięki czemu zasyca nas na cały długi dzień.
Warto było odstawić kanapki czyli wygrać z przyzwyczajeniem

Pozdrawiam i polecam
Ewa

Komentarze

  1. Bardzo pomysłowe i ślicznie prezentujące się śniadanko :)) Fajna odskocznia od kanapek :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no chyba wszystko już z Twoim blogiem ok :-). możesz napisać co zrobiłaś...?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy