Niewielka zmiana a wielka radość - kuchnia i jej morskie dodatki

Przemiana dotyczy naprawdę jednej małej, mosiężnej półeczki i jej zawartości...czy to ważne jaka jest, ważne, że sprawia przyjemność kiedy się na nią patrzy ;-))

Zapraszam


Mówię o miejscu po prawej stronie zdjęcia. Kiedyś postawiłam tam piękną kamionkową, niebieską wazę do zapiekania.,takie rynkowe znalezisko...a dzisiaj....


na tym miejscu stanął bielony przeze mnie koszyk. Dawno temu służył do podawania chleba, potem zaległ w szafie zbierając mało ważne drobiazgi. Tymczasem  podczas nadmorskiego wypoczynku, wiatr od morza przywiał nowe spojrzenie na moje wnętrze i okazało  się, że świetnie może wyglądać na półce gromadząc i przechowując kolorystycznie odpowiadające sobie ściereczki. 


Okazało się, że to świetny pomysł ! I co my tam mamy w tym koszyczku ???
Z racji pory roku i wakacjom, wybrałam Ikeowskie duże ściereczki z poprzedniego sezony z motywem morskim czyli rybką !!! Pamiętacie je ??? Te zakupiłam za śmiesznie niską cenę korzystając z wyprzedaży.


Sprzedawane po dwie,jedna jeansowa a druga biała z motywem wielkiej ryby !!! A skoro pojawił się morski temat to pochwalę się małym rybim gadżetem do mojej kuchni, który przyjechał ze mną z Sopotu. Znacie ten narożny sklepik szwedzki przy głównej ulicy tego miasta ??? Świetne i ciekawe przedmioty w bardzo przystępnych cenach, coś a la Ikea. 


Coś te ryby się do mnie przyczepiły choć nigdy za tym motywem nie przepadałam. Kolorystycznie za to te dodatki są super i właśnie tak pasują do mojej kuchnie...idealnie !


Pozdrowienia w kolorze blue !!!
Ewa

  
  
  

Komentarze

  1. Właśnie te małe radości dają najwięcej szczęścia :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Kącik wygląda świetnie! Te rybne motywy same w sobie do mnie nie przemawiały ale sprawiłaś, że razem wyglądają świetnie!:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda morski zakątek. Ryby też świetnie wpasowały się w ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny motyw przewodni. taki łatwy do aranżacji. lekkie i uroczy. piekne masz płytki. bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na aranżację kuchni :) Ja na moją również szukałam pomysłu ostatecznym pomysłem został kamień xD <3 Dlatego zamiast zwykłego zlewu zamontowany został granitowy zlew kuchenny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy