Czekolada HEIDI na Słodki Weekend

Co do kawy ?



Czekolady kupuję bardzo rzadko, jestem dzieckiem ciężkich czasów więc nie pamiętam nawet, że ona po prostu jest w sklepie. Zwykle wybieram mleczne ale lubię szukać innych smaków niż tradycyjne. Tym razem przykuła mój wzrok czekolada biała.



Nie przepadam za nią, mam wrażenie, że jest jakby słodsza od mlecznej ale ta propozycja smaku sprawiła, że się na nią skusiłam. Dynia i pomarańcza, zestawienie dość kontrowersyjne ale muszę przyznać, że w swej oryginalności ciekawe i godne uwagi.



  Te dodatki powodują, że czekolada jest taka wytrawna. Słodycz, która pojawia się gdzieś w ustach nie dominuje, przez co czekolada nas nie zasładza jak może się to zdarzyć przy białej czekoladzie. Lubię eksperymentować i tym razem eksperyment się udał ;-))

Smacznego
Ewa

Komentarze

  1. Czekolada prezentuje się bardzo egzotycznie, takiej nie próbowała, choć łasuchem jestem dużym.
    Fajną alternatywą la typowych czekolad.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, bo czekolada biała jest najmniej wartościowa z czekolad, jeśli nie liczyć dodatków, to można powiedzieć wręcz, że wcale. Ale ja ją uwielbiam ;))) Kupuję bardzo rzadko, ale się nią zachwycam. Mam kilka smaków swoich ulubionych, np truskawkowymi drobinkami.... pycha. Ta też musi być pyszna, muszę się za nią rozejrzeć 8))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak smakuje, ale wygląda rewelacyjnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy