Gadżety nauczycielki

Co na ten rok szkolny dla nauczycielki ?


W zeszłym roku w ostatniej chwili zwróciłam uwagę w Biedronce na świetne kalendarze na rok szkolny 2014/2015. Już jeden miałam w domu ale czy to komuś przeszkadza żeby mieć dwa ? Nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności i kupiłam drugi. W tym roku przezornie zerknęła do gazetki Biedronki żeby sprawdzić czy aby i  tym razem nie szykowano jakiegoś cuda na kolejny rok. Nie pomyliłam się ! Było kilka wzorów a jakże ale jak zobaczyłam ten cały w pastelach, już wiedziałam że będzie mój !


W rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy... Mam nadzieję, że to będzie prawdziwie bajkowy rok i utrzymany w klimacie kolorów pastelowych ;-)) Cóż, teraz nadrabiam zaległości z dzieciństwa...kiedy to żeby mieć kolorowe okładki, wyszukiwałam w sklepach papiery prezentowe i skrupulatnie okładałam zeszyty i książki...czasami stronami z gazet....plakatami...teraz znajduję to czego nie znajdowałam kiedyś i nie mogę się oprzeć temu co widzę wśród artykułów papierniczych .


Smycz i literka E (prezent od mojego syna na Dzień Kobiet) pochodzą ze sklepu Accessorize
Piórnik kupiłam na allegro - Funky Fish
Myszka też z allegro - szukałam różowej a tu okazało się, że miętowa pasuje idealnie.

I tym pastelowym akcentem, kończę na dzisiaj i pozdrawiam Was serdecznie
Ewa

Komentarze

  1. No to jesteś przygotowana do pracy Ewo ;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne gadżety, milej się pracuje, gdy mamy ładne rzeczy do dyspozycji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy