Jesienna nostalgia

To bezsłoneczne niebo i mokre od deszczu chodniki wywołują we mnie jakąś jesienną nostalgię...muszę ją w takim razie jakoś zobrazować ;-)


Smutno wyglądają ulice bo ludzie zaczynają zamykać się w domach. Jeżeli już zmuszeni gdzieś  biegną to za sprawą niesprzyjającej pogody, przemykają bardzo szybko i ulice znowu są puste.


Dlatego mój dzisiejszy post jest prawie bez ludzi ale w zamian mamy zwierzątka ;-))


Wybrałam się na spacer po jasnogórskim parku, w końcu mieszkam tak niedaleko a odwiedzam go od wielkiego święta albo pięknej pogody .... a czy jesienny park nie jest równie malowniczy ?


Pewnie byłby bardziej gdyby świeciło słońce, cóż, nie można mieć wszystkiego... 


 No nie mogłoby zabraknąć głównej bohaterki tego miejsca  ;-)

Pozdrawiam


Komentarze

  1. Ewunia jak wiele razy pisałam ,kocham jesień, lubię spacery po parku, kiedy pada mały deszczyk. W parkach uwielbiam szeleszczące liscie, najpięknej o tej porze jest w Nałęczowie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy