Zatrzymaj się w połowie tygodnia i zjedz pyszne ciasto

Każda okazja jest dobra żeby zatrzymać czas  to zafundowało mi wczorajsze święto ;-)



Czas zatrzymania, nie odbierania telefonu, wspólnie spędzonego czasu, biegania w piżamie...jednym słowem jednodniowe rozleniwienie...ale jakże potrzebne kiedy każdy dzień jest tak dokładnie zaplanowany i każdy spędzany z zegarkiem w ręku.


Był czas na sprzątanie ale i  na wspólną zabawę. Przy okazji, skusiłam się na ciasto z przepisu SZCZĘŚLIVEJ, która namiętnie to ciasto przygotowuje i kusi opowieściami jakie jest dobre ;-)
Nie mam zbyt pięknych zdjęć bo robione były popołudniową porą a dzisiaj ciasta już nie ma.



Kruchy spód a na nim gruszki w zalewie jogurtowo jajecznej sprawiającej wrażenie jakby owoce zanurzone były w masie serowej. Ciasto bardzo dobre, po przepis sięgnijcie konieczne tutaj 
Tarta rzeczywiście jest obłędna. Cieszę się, że zrobiłam mniejszą blaszkę bo to mogło by się źle skończyć ;-))

Smacznego i pozdrawiam
Ewa

Komentarze

  1. Taki czas zatrzymania to przydałby mi się w każdym miesiącu. Taki dzień wolny w środku tygodnia... Marzenie...
    Tarta wygląda smakowicie. Biegnę obejrzeć przepis;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa rodzinna laba ;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy