Dekoracje świąteczne i tanie kupowanie

Ich nie da się kupić w jednym dniu ani tym bardziej w jednym sklepie. Najlepiej kupuje się je po drodze i zupełnie przy okazji. Zapraszam !


Jak zobaczyłam te gwiazdki o mało co nie zemdlałam a jak usłyszałam cenę to miałam wrażenie, że się przesłyszałam. Sklep za 4 zł i gwiazdki właśnie w takiej cenie. To sklejka przybarwiona na szaro i jeszcze z drobnymi wadami, plamami, które nadają im jeszcze więcej oryginalności  smaczku. Kupując je nie pamiętałam oczywiście, że w piwnicy czekają na mnie kupione jakiś czas temu trzy metalowe ozdoby idealnie komponujące się na ścianie i razem z gwiazdkami. Wszystko zawisło na patyku i do tego na ścianie w przedpokoju. Polecam takie przedpokojowe dekoracje bo napawają radością i optymizmem wraz z otwarciem drzwi do domu/mieszkania. Zresztą pisałam już nie raz, że mój przedpokój urządziłam tak aby stanowił integracyjną część mieszkania a nie korytarz z drzwiami do poszczególnych pomieszczeń.

 
Dekoracja na sekretarzyku ! Trzeba było trochę ją pozmieniać, nakierować tematycznie i cóż oto znalazło tutaj swoje miejsce ? Zacznę od Króla. Rewelacyjna, drewniana postać, oczywiście ze sklepu za 4 zł, tym razem cena była troszkę wyższa ale jak niska w porównaniu ze sklepami tzw.markowymi - 7 zł ! Wysokość 32 cm. Tuż obok stoi drewniana choineczka z Auchana, kupiona za jedyne 4 zł !


I pani choineczka ! Ozdobiona w drewniane gwiazdki z 3,99 zł 10 sztuk, lampeczki z KiK`a za jedyne 6.99 zł a źródło jej pochodzenia to Biedronka za jedyne 21 zł z groszami... Oj da się ozdobić mieszkanie za niewielkie pieniądze tylko trzeba włączony mieć w głowie czujnik na wyłapywanie takich okazji i idąc na zakupy, nie należy się nastawiać, że coś właśnie wtedy upolujecie, raczej w ogóle o tym nie myślcie ;-))

  
     A na koniec, żegna się z Wami czerwony renifer prosto z przedpokojowego lustra. Bardzo go lubię choć w moim domu (poza pokojem mojego syna) nie znajdziecie czerwonych ozdób, to ten jegomość podbił moje serce od razu kiedy zobaczyłam go w TKMaxx`ie. Cena 6,99 ! Cudownie !

Dobrej nocki
Ewa

Komentarze

  1. Ja się podpisuję pod wszystkimi Twoimi spostrzeżeniami, wszystkimi łapkami, jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego
    życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekoracja w przedpokoju przecudowna!!!!! Idealnie zgrana kształtem i kolorystyką. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię wyszukiwać takie gadzety w przystępnych cenach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy