Spragniona wiosny i tanie kupowanie w Kik`u

Ja zawsze muszę się wrócić, choć bardzo tego nie lubię ale do zakupu każdej rzeczy dojrzewam powoli hehehe, zapraszam


Domki, bo to głównie o nich chciałam tutaj opowiedzieć, od jakiegoś czasu mnie prześladują, nawet sama myśl o nich krąży mi stosunkowo często po głowie. Może to jakieś ukryte pragnienie posiadania własnego domku z kominkiem a może po prostu moda na takie ozdoby...? Nie wiem ale te, które w ilości trzech prezentuje na swoim sekretarzyku, wypatrzyłam w ozdobach wiosenno-wielkanocnych w Kik`u. Potem zwróciłam uwagę na cenę i już nie miałam wątpliwości że wezmę trzy sztuki ;-))


Były różne rozmiary i w różnych kolorach domki miały daszki. Cena uzależniona była od jego rozmiaru ale wszystkie raczej takie o maksymalnej wysokości 10cm ;-)). Cena "największego 4,99zł, następnie 4,00zł i 3,45 zł (może trochę nie dokładne te ceny podaję ale nie odbiegają zbytnio). Obok domków widać jeszcze świecznik, jego też były dwa rozmiary, ten mniejszy kosztował gdzieś około 5zł. Jednym słowem warto zajrzeć do Kik`a bo ceny produktów jak widać są bezkonkurencyjne a sam produkt jest naprawdę ładny i drewniany. Oprócz domków nie omieszkałam kupić również białej skrzyneczki z napisem GARDEN .



Bo ten zimowy czas tylko dzięki jednej rzeczy jest bliski mojemu sercu, a mianowicie dzięki kwiatkom, które uwelbiam: przede wszystkim tulipanom ale i hiacyntom. Tym razem kupiłam jeszcze narcyzy (kiedyś mnie zawiodły bo się w ogóle nie rozwinęły i mam lekki do nich uraz) i czekam na wiosnę ;-))

Pozdrawiam powiewem wiosny
Ewa

Komentarze

  1. domki są ostatnimi czasy bardzo modne....a cena tych - faktycznie bezkonkurencyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki śliczne, a wiosna tuż tuż, co napawa optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy