Po świętach, odpoczywamy

my nie lubimy bezczynności... uwielbiamy ocierać się o sztukę nawet podczas odpoczynku


Tosia spędza bardzo dużo czasu na kolorowaniu i rysowaniu. Naszym głównym punktem programu podczas zakupów w dużym sklepie jest stoisko z artykułami papierniczymi gdzie wybieramy kredki i kolorowe zeszyty. Cóż,muszę przyznać,że to zajęcie i mnie bardzo się spodobało i czasami nawet sama potrafię się tam zaszyć na jakiś czas. Tosia bardzo często zaprasza mnie do swojego rysowania, lubi pożyczać mi swoje kolorowanki żebym mogła uczestniczyć z nią w tworzeniu czegoś wyjątkowego.

  
Muszę przyznać, że odnalazłam wielką przyjemność z dzieciństwa w tym kolorowaniu i skorzystałam z bogatego rynku kolorowanek dla dorosłych wybierając jedna z propozycji. Ta którą prezentuję jest jedną z uboższych ale od czegoś trzeba zacząć więc z pełną świadomością wybrałam właśnie taką kolorowankę a nie inną.

 

Kiedy Tosia zobaczyła, że wyciągnęłam swoją małą książeczkę - kolorowankę, wystosowała do mnie nieśmiałą prośbę o zamianę...ona pokoloruje jedną moją a ja jedną jej ... cóż za radość malowała się na jej twarzy kiedy trzymała w dłoniach tzw.kolorowankę dla dorosłych hihihi, jakby weszła na chwilkę do świata,którego obserwuje przez pryzmat swoich dorosłych bliskich. Umowa była umową, więc po stworzeniu kolorowej mandali, zabrała się za swoją kolorowankę i swoje kartki papieru. Zapełnia je zwykle pięknymi rysunkami postaci,domków i bardzo konsekwentnie tworzy w centralnym pokoju galerię swoich prac ;-))

    
 Żeby zapał nie zginął a raczej się pogłębiał ewentualnie utrzymywał na tym samym poziomie, zapisałam Tosię do szkoły plastycznej,która ma w swojej ofercie sobotnie zajęcia. Jest to propozycja dla uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum oraz przedszkolaków. Trzy godziny zajęć z przerwą na drugie śniadanie to super propozycja dla osób, które lubią bawić się sztuką lub chcą pogłębiać wiedzę na jej temat.


Temperówka nie może nadążyć a kredki nie potrafią sprostać wymaganiom małej Tosi. Każdy chciałby mieć takie słodkie problemy.

Pozdrawiam
Ewa

Komentarze

  1. Też mam kolorowanki antystresowe, fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie tak spędzać wspólnie czas:) Życzę miłego dnia i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy