Krzesło brazylijskie na balkon i napój eco z NETTO

Tego elementu mi brakowało żeby poczuć radość posiadania tak długiego balkonu, teraz przestrzeń jest zagospodarowana i już się nie chce z niej wychodzić.



Nie studiuję marketowych gazetek...a może właśnie powinnam ? Przyszłam do Biedronki jak zwykle po produktu pierwszej potrzeby i zwróciłam uwagę na ofertę. W koszu leżały wielobarwne hamaki w ilości nieskończonej ale proponowanego na wiszącej reklamie brazylijskiego krzesła już nie było. Wtedy pierwszy raz żałowałam bo wyobraziłam sobie jak świetnie by się to krzesło wpasowało w miejsce gdzie stoi spreparowana leżanka. Cóż, cena była tak przyciągająca klienta, że nawet jeżeli  nie potrzebował to krzesło z pewnością kupił. Ceny 39,90zł za takie krzesełko nie znalazłam nigdzie.  Internet oferował cenę dużo wyższą więc stwierdziłam, że widocznie mam odpuścić bo mam go w tym momencie nie kupić. I zapomniałam o krzesełku na balkon aż do dnia, kiedy jedno jedyne leżało i się do mnie uśmiechało z wyprzedażowego namiotu zupełnie przypadkowej Biedronki. A ucieszyłam się jeszcze bardziej kiedy zobaczyłam cenę: 31,90zł. Bez wahania zgarnęłam krzesełko pod pachę.


Jest genialne !!! Wygodne, miękkie i idealne na balkon. Nie obija się o ściany boczne. Najpierw został w suficie zainstalowany hak a potem dokupiłam kawałek liny i karabińczyk i huśtawka gotowa.


Jak widać to nie jest zabawka tylko dla małych dzieci. Mój syn mierzy 176 cm a waży 62 kg i świetnie się jak widać wpasował w krzesłko ;-) Jednak nic na siłę, trzeba pogodzić się z rzeczywistością i poczekać na swój czas. Czemu tak piszę ? Ponieważ był moment, że zaczęłam prosić znajomych aby będąc w Biedronce zerkali czy aby jeszcze oprócz tych hamaków nie zostały krzesełka, potem zaczęłam się zastanawiać czy nie kupić go na Allegro i na szczęście moja myśl gdzieś się uśpiła i to się opłacało.

Na koniec, chciałabym pokazać jeszcze świetny napój,którego znalazłam w NETTO.


Mała, zgrabna 200 ml buteleczka, świetnie wystylizowana i do tego mają fajny skład. Wyprodukowana na Licencji MAŃANA USA przez polską firmę Eko-Vit z Łodzi. A teraz clou programu skład:

APPLE - woda, cukier, koncentrat soku jabłkowego, koncentrat soku cytrynowego, naturalne aromaty i syrop cukru palonego. Napój gazowany pasteryzowany

COLA - woda, cukier, syrop cukru palonego, koncentrat soku cytrynowego, aromaty naturalne i naturalna kofeina. Napój gazowany pasteryzowany

A jego cena to 1,59zł A w smaku pyszny !

Przyjemnego weekendu
Ewa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy