Papierowe gwiazdki DIY

Pełno ich w sklepach i w bardzo różnych cenach a okazuje się, że można je sobie zrobić samemu :-))


Największa gwiazdka powstała z kartki A4, mniejsze z jej połówek. Żeby jednak gwiazdki były pełniejsze, na jedną małą przypadły 3/4 części kartki A5.


Wzorki wymyślamy sobie sami, chodzi o to żeby wyciąć wymyślony przez siebie kształt w momencie kiedy kartka złożona jest w harmonijkę. Wtedy też składamy ją na pół i przecinamy na dwie części.


Na jednym końcu harmonijkowej karteczki robimy dziurkę i przeciągamy sznureczek aby związać trzy części gwiazdki i mieć je na czym zawiesić, należy je również ze sobą skleić. I oto co nam powstaje :-))


 Gwiazdka, która może kosztować już około 5,00zł ... A oto moje gwiazdki w dzień...zachęcam do zrobienia, tworzą nastrój. Moje wiszą w towarzystwie gwiazdek z Ikei, które kupiłam rok temu ale czy czegoś im brakuje ?


My z Tosią uwielbiamy takie ręczne robótki, mój syn się jedynie przygląda ale w zaciszu swojego pokoju, z dala od ciekawskich oczu, też potrafi stworzyć śliczne rzeczy. 

Pozdrawiam
Ewa 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy