Maślane talarki

Skoro dzisiaj piątek to proponuję go osłodzić...proponuję te maślane maleństwa w nieco przeze mnie zmodyfikowanej formie co absolutnie nie wpłynęło na ich walory smakowe.


Ja cały czas szukam, nowych smaków, nowych form. Dobór przepisu na coś słodkiego zależy też często od tego jakimi składnikami akurat dysponuję. W przypadku tych ciasteczek doszło do małej modyfikacji gdyż ich ekskluzywny przepis wymagał składnika,którego nie miałam - 2 łyżki zmielonych liści herbaty Earl Grey.

Przepis znalazłam na stronie Moje Wypieki. Ciasteczka robi się bardzo szybko i równie szybko się je pochłania ;-) gdyż są takim małym maślanym słodkim dodatkiem do kawy. Jestem bardzo ciekawa ich smaku po dodaniu liści herbaty...to może być bardzo ciekawe zestawienie smaku earl grey i nuty pomarańczy ;-)

 
Po przepis odsyłam na stronę Moje Wypieki. Często tam zaglądam i znajduję fajne rzeczy, mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu te maleństwa.

Smaczne i piątkowo pozdrawiam
Ewa

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy