TKMaxx - słodki drobiazg

Lubię odwiedzać ten sklep choć na samym początku byłam raczej nieufna temu co się tam znajduje. Zdanie zaczęłam zmieniać kiedy znajdować w nim zaczęłam produkty bardzo dobrej jakości w bardzo dobrej cenie.
Albo takie cudeńka, które potwierdzają tylko regułę, że małe jest piękne ;-)

Opakowanie skórzane, zakończone zapięciem,które pozwala nam potraktować ten drobiazg jako breloczek. A co mieści ta mała torebeczka ?

Bardzo zgrabny głośniczek, który łączy się z moją komórką za pomocą bluetooth`a i odtwarza muzykę na tyle głośno, że może nawet przeszkadzać. Ma swój mały kabelek za pomocą którego ładujemy maleństwo żeby można było z niego korzystać do woli. Nie ma możliwości regulowania na nim głośności, możemy zrobić to jedynie na komórce. Tym co w głównej mierze przyczyniło się do jego zakupu, była oczywiście cena. Każdy wie, że okres końca i początku roku to czas przecen i promocji i idealny moment na szukanie okazji.  Rzadko zdarza mi się o tym pamiętać ale tym razem moje nogi zaprowadziły mnie do TkMaxx`a żeby głośniczek warty 60,00$ kupić sobie za jedyne 21,00 zł.  
Uwielbiam takie okazje a Wy ?
Pozdrawiam
Ewa 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy