GRANEX TOPFit nie tylko do mleka

Jakiś czas temu zauważyłam, że w momencie uczucia głodu, nie mam ochoty sięgać po słodkości ale po coś do chrupania ;-)


Przerabiałam paluszki, wafle kukurydziane, musli, płatki...tak po prostu, na sucho, na małego głoda. W pewnym momencie zaczęłam czytać skład tego wszystkiego co tak fajnie chrupie i okazało się, że połowę rzeczy trzeba odstawić bo poza chrupaniem, nic dobrego nie wnoszą do mojego organizmu. Lubię nowości, wypatruję ich, potem sprawdzam.
Na te płatki trafiłam przypadkowo w NETTO.


Cena 3,99zł czyli produkt raczej z górnej półki. Skład jak widać bogaty w naturę i muszę powiedzieć, że oprócz dobrego składu, te płatki mają również bardzo dobry smak. Nie jadłam ich z mlekiem ponieważ nie lubię takiego zestawienia i nie umiem powiedzieć jak z nim smakują ale same...jak dla mnie są idealne ;-))

Smacznego
Ewa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy