Moje pasty do makaronów czyli za co lubię Auchan

Strzegę się robienia w nim zakupów jak ognia. Ilekroć się tam wybiorę i niby nie mam specjalnie potrzeby żeby dużo kupować, to i tak rachunek jest za duży. Nie mogę się jednak czasami oprzeć.


One wszystkie mają bardzo wysokie wyjściowe ceny (jak na takie niewielkie ilości) ale tak się złożyło, że wszystkie tym razem były w promocji :-)) Ręka sama się wyciągała do regału gdy widziałam 4zł zamiast 8,99zł albo 5zł zamiast 14,99zł ...


Pesto z rukoli....bardzo jestem ciekawa jego smaku ponieważ na składzie oprócz rukoli, którą bardzo lubię jest ser z mleka owczego, są orzechy nerkowca, oliwa z oliwek i olej słonecznikowy.
A co myślicie o pesto z pomidorów i migdałów ?


Pasta pomodoro & formaggio, przygotowana na bazie bazylii, suszonych pomidorów, sera i oleju słonecznikowego stała się jednym ze składników sosu jaki przygotowałam do kaszy. Zdecydowanie wzbogaciła treść tego dania swoim smakiem.

Ja myślę jednak, że moim faworytem będzie grecka pasta z zielonych oliwek z serem feta. Uwielbiam to zestawienie dlatego spodziewam się, że pasta przypadnie mi bardzo do gustu.


Oto moja kolekcja past, pełna aromatów, kolorów i smaków. Za to właśnie lubię Auchan, że jego bogata oferta przewiduje takie promocje, które pozwalają mi rozpieścić smakiem podniebienie mojej rodziny i poczuć klimat śródziemnomorskiej kuchni.

Smacznego i aromatycznego piątku, niech pachnie ziołami i wiosną.
Pozdrawiam
Ewa

Komentarze

  1. :):):) No powiem Ci, że ja mam podobne wrażenia odnośnie tego marketu.
    Dziś wieczorem się tam wybieram (ostatni raz byłam 2 miesiące temu) i mam nadzieję, że choć jedna pasta, z tych co opisałaś będzie... w promocyjnej cenie :) To na dziale ze zdrową żywnością?
    Pasty zazwyczaj robię sama, ale myślę, że tym razem się skuszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie na dziale ze zdrową żywnością,tam gdzie oliwki,pomidory,koncentraty 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy