Tanie dekorowanie


Były dwa rodzaje tych cudeniek. Jak można odmówić sobie przyjemności za 6,20 zł ?
Auchan kolejny raz sprawił mi przyjemność.

Wciąż potrzeba pieniędzy na wszystko i wciąż, niezmiennie ich brakuje, stwierdziłam, że takie przyjemne kwoty jak ta, nie ujmą zbyt wiele z mojego budżetu a ich moc może mieć genialne w skutkach konsekwencje. Dlaczego ?


Bo lubię otaczać się takimi wzorami, które nadają lekkości mojemu wnętrzu i moim myślom. Uwielbiam te pastelowe kolory...czarny traktuję z dystansem ale w małych ilościach go toleruję. Lubię te kształty liter i  bajkowe motywy,

Wiosnę chcę przywitać uskrzydlona pozytywną energią ... może się uda ;-))
Pozdrawiam
 

Komentarze

  1. Dekoracje zawsze w znaczny sposób wpływają na aranżację przestrzeni. Grafiki są miłym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także kocham dekoracje i grafiki, ale zamiast kupować, sama je tworzę. Dzięki temu na ścianach wieszam spersonalizowane plakaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, aj wczoraj byłam tam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy