Wielkanoc tuż tuż ... Sernik z jabłkami i kruszonką

Sernik uwielbiam dlatego wariacje na jego temat wpisują się idealnie w moje gusta.



Przepis znalazłam na stronie, którą odwiedzam stosunkowo często, szczególnie szukając inspiracji na codzienne moje zmagania z kuchnią. Kwestia Smaku jest z pewnością znana większości buszujących po internecie i dokładnie na tej stronie natrafiłam na przepis wspaniałego sernika (klik)


Polecam na chłodny weekend a może zbieracie już przepisy na Wielkanoc ? Polecam, jest wyśmienity.

Pozdrawiam
Ewa

Komentarze

  1. Uwielbiam serniki a połącznie z jabłkami to już prawdziwa rozpusta:)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy