Książki w Biedronce, na zdrowie !

Kolejny raz nie mogłam się oprzeć. Tym razem będzie na zdrowie ;-)


Wydanie tych książek nie pozwala mi spokojnie przejść obok stoiska z nimi: piękne kolory, papier, czcionka...mnie osobiście wszystko chwyta za serce. Kolejna rzecz to cena, zawsze dużo niższa niż w każdej innej księgarni.
Dzisiaj skusiłam się na "Smarowidła i pasty". Bardzo proste przepisy z przecudnie prostych i ogólnie dostępnych składników codziennego użytku. Jest kilka rozdziałów, które tematycznie opowiadają o smarowidłach i pastach do chleba.


Są pasty na zielono


I te prawie z raju...


I te dla miłośników morskich bogactw


I te gdzie podstawowym składnikiem są sery...mniam


I te jajeczne


I mięsne


A dla słodziaków, coś na owocowo słodko


 Nie zabrakło też czekolady


a i bakalii jako bazowego składnika.

Nie wypróbowałam jeszcze ani jednego przepisu ponieważ książka jest u mnie zaledwie parę godzin. Różnorodność pomysłów tak mnie nakręciła na produkcję tych pyszności, że niebawem z pewnością pochwalę się swoimi wrażeniami po ich degustacji.

Niebawem święta, może warto wybrać się do Biedronki po książki ? A tym razem, mnóstwo kulinarnych propozycji.
Polecam i pozzdrawiam
Ewa

Komentarze

  1. Ale jakie piękne zdjęcia! No cudne. Dawno nie byłam w Biedronce, mam nadzieję, że będą jeszcze te książki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za polecenie. Pięknie wydane książki. Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy