Pyszny mazurek na słodki weekend

Przepis znaleziony przypadkowo ale zawładnął podniebieniami całej rodziny :-))


Przecież okres Wielkanocny jeszcze trwa, dlaczego by nie powtórzyć tego co było dobre ?

Mam w sobie ciągłą tęsknotę za ideałem. I tak, zamiast przy okazji świąt, wyciągnąć z szuflady zeszyt i przygotować coś według sprawdzonego przepisu, ja otwieram mojego laptopa i szukam nowych przepisów. Tym razem było dokładnie tak samo.
Pomyślałam, że skoro wyjeżdżam to powinnam zrobić coś specjalnego. I rozpoczęło się szukanie. Mazurka nigdy w moim rodzinnym domu nie było więc pomyślałam, że czas wprowadzić nową tradycję hihih. Miałam kilka opcji ale kiedy w moje oczy wpadł ten oto mazurek orzechowy, zaraz składniki do jego przygotowania znalazły się na liście.
Serdecznie polecam stronę Moje Wypieki gdzie go znalazłam (klik) tak jak dużo fajnych przepisów, do których mimo ciągłych poszukiwań, wracam.

Mazurek ma niezbyt gruby orzechowy spód, na nim rozłożone są drobno pokrojone daktyle, skórka pomarańczowa i powinny być figi ale u mnie ich nie było. Ostatnią warstwą jest beza ! Jak te trzy warstwy mogą smakować ? Myślę, że koniecznie powinnyście spróbować bo smakują wyśmienicie.

Pozdrawiam weekendowo
Ewa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Włóczka za mną chodzi - czy jestem jedyna ?

Wieczorową porą ...w kuchni

Candy